راهنمای ثبت نام



ثبت نام

برای انجام خرید و استفاده از کلیه امکانات و مزایای وبسایت ایمانیاز عضویت و ثبت نام در آن  ضروری است . برای ثبت نام برروی گزینه ورود در بالای وبسایت کلیک کرده و در پنجره باز شده گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. برای ثبت نام باید شماره تلفن همراه ، نام و نام خانوادگی (الزاما به زبان فارسی) و ایمیل معتبر را در فرم ثبت نام وارد کنید. فورا پیامی حاوی رمز ورود به طور همزمان به  ایمیل و تلفن همراه شما ارسال میشود . نام کاربری شما همان شماره تلفن همراه تان خواهد بود. اکنون با نام کاربری (شماره تلفن همراه) و رمز ورود میتوانید وارد سایت شوید و خرید خود را تکمیل کنید.

 

ورود به سایت 

بر روی گزینه ورود در نوار بالای سایت کلیک کرده و با وارد کردن نام کاربری (شماره تلفن همراه که هنگام ثبت نام وارد کرده اید) و رمز ورود (که هنگام ثبت نام برای شما ایمیل یا پیامک شده است) و انتخاب گزینه ورود به سایت ، وارد سایت شوید.

 

حساب کاربری

بعد از ورود به سایت در منوی تنظیمات میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و در بخش (( خرید های قبلی )) کلیه صورتحساب کالاهای خریداری شده خود را مشاهده کنید و در بخش ((تماس با مدیر )) با ادمین وبسایت از طریق ایمیل در ارتباط باشید.همچنین میتوانید ایمیل هایی که وبسایت ایمانیاز به شما ارسال کرده را در بخش (( پیام ها )) مشاهده کنید. علاوه بر این امکان خواهید داشت تا در بخش ((اطلاعات شخصی )) مشخصات فردی خود شامل آدرس ، کد پستی ، شماره تماس و ...... را ویرایش و تغییر دهید.

 

تغییر رمز ورود

برای تغییر رمز ورود بعد از ورود به سایت روی منوی تنظیمات کلیک کنید و گزینه تغییر رمز را اتخاب کرده و اقدامات لازم را انجام دهید

 

خروج از حساب کاربری

با انتخاب منوی تنظیمات گزینه خروج را بزنید.